Politica de returnare
Politica de returnare
1. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE FIZICE:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C MILLEX ROMSERV S.R.L de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C MILLEX ROMSERV S.R.L va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C MILLEX ROMSERV S.R.L nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :
a) Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail (office@millex.ro) - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei :
Nume client :
Numar factura fiscala :
Denumirea produsului (produselor) si cantitatea :
Motivul returnarii* :
Contul IBAN ** :
Alte mentiuni :
* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.
** Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu cardul (in acest caz se va transmite contul IBAN al cardului de pe care a fost platita comanda), cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare este mandatul postal insa recomandarea noastra este prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, singura metoda de returnare a baniilor este cea prin transfer bancar.
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract.
2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE:
În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociaților, organizaților, societăților, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice (returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnării), iar perioada maximă de returnare a baniilor este de 30 de zile.
Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail a formalarului mai sus prezentat.
Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala.
3. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand si suportii de polistiren sau carton care au rolul de protejare al produsului)
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție;
- Produse care nu respectă termenii certificatului de garanție;
- Software, licențe desigilate (Sisteme de operare, aplicații, antiviruși etc.), jocuri desigilate, extensii de garanție desigilate; licențe electronice (software/aplicații PC, Android etc.) - odata transmise electronic, nu se pot returna;
- Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere cu sisteme de operare preinstalate, care au suferit modificări la sistemele de operare iar acestea nu se pot aduce la starea inițială (reinstalarea unor alte sisteme de operare, coruperea acestora din pricina utilizatorului);
- Telefoane mobile, smartphone-uri, tablete, sisteme de navigație, mp3/4 playere, cd/dvd auto cu sistemele de operare schimbate față de cele din fabrică (rootarea dispozitivelor - acest lucru contravine condițiilor de garanție ale producătorilor);
- Consumabile desigilate (cartușe, tonere, riboane etc.);
- Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate;
- Servere sau accesorii pentru acestea;
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător;
- Produse de îngrijire personală, igiena casei sau personală, accesorii medicale desigilate;
- Produsele din categoria Mama și Copilul desigilate;
- Produse identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (in acest caz se accepta o singura bucata desigilata);
- Produse primite cadou la alte produse doar cu condiția unei noi achiziții;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă.
Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri - în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garanție.
4. DATE RETURNARE:
Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) conform celor de mai jos:
SC MILLEX ROMSERV SRL (millex.ro) - Departament Service & Retur
Str. Steagului nr 56, Etaj 1, spațiul comercial 10, Constanta, Cod poștal: 900365
Telefon : 0241 544.391 ; E-mail : office@millex.ro
Este recomandat ca produsele să fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid, însă ele se pot returna și prin poștă.
Produsele returnate prin curier NU se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar sau mandat poștal.